حجاب من وتو!!!!!!!!!!!!!!!!!


بی کسی

design ✘ mail ✘ profile ✘ home


 آيا تو حجاب داري؟ آيا من حجاب دارم؟اين سوالي است كه مرا روز وشب ديوانه مي كند.آيا مي دانستي كه حجاب مصنوعيت است ونه محدوديت؟آيا مي دانستي كه بد حجابي تو سبب گناه خودت وديگران مي شود ؟ومي دانستي كه شايد ممكن است بعضي از آدم ها ازديدنت

لذت ببرند ؟واقعا اين حجاب در خيلي از جا ها به درد من وتو مي خورد در دنيا آنقدر بد حجابي پررنگ است كه دولت كشور هاي بي حجاب از اين ماجرا سر زنده اند؟ حجاب خيلي خوب است پس چرا نبايد من وتو آن را داشته باشيم واز نعمت ان بي بهره باشيم؟من از امرو ز ان رادارم پس تو هم بيا و بد حجابي را ترك كن حالا احساس مي كنم سبك تر شده ام و درد دل هايم رابراي تو گفته ام اين فرصت را از دست نده!!!!           دوست من!  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:,| 17:53|شیوا|